Termeni și condiții Autolift

Publicat: 1 aprilie 2021; Actualizat: 7 aprilie 2021

INTRODUCERE

Acesti termeni si conditii (“Termeni si Conditii”) constituie acordul legal dintre dumneavoastra si ATLAS APPS SRL (“ATLAS APPS”). Va rugam sa cititi acesti Termeni si Conditii inaintea utilizarii in orice mod a aplicatiei informatice AutoLift pentru Clienti (“Aplicatia”). Pentru a utiliza Aplicatia este necesar acordul dumneavoastra cu privire la acesti termeni si conditii. Inregistrarea unui cont pe Aplicatie si/sau folosirea serviciilor de intermediere oferite de Aplicatie reprezinta acceptarea acestor Termeni si Conditii.

Prin acordul dumneavoastra referitor la acesti Termeni si Conditii, dumneavoastra declarati si garantati ca aveti 18 ani si capacitate deplina de exercitiu sau, in cazul unei persoane juridice, ca sunteti o societate inmatriculata si functionand in conformitate cu legile din Romania, iar reprezentantii dumneavoastra sunt in mod valabil autorizati sa exprime acordul dumneavoastra cu privire la accesarea, vizitarea sau utilizarea in orice alt mod a Aplicatiei.

Aplicatia este un program informatic mobil care va permite sa comandati o platforma auto sau cu sofer pentru prestarea serviciului de  asistenta rutiere, tractare auto, prin intermediul unui echipament mobil, fara alte formalitati. Aplicatia detecteaza in mod automat locatia Clientului si dupa confirmarea adresei, va trimite comenzi catre Transportatorii disponibili din respectiva zona. Mai multe detalii despre functionarea Aplicatiei regasiti in sectiunile Scopul Aplicatiei, Conditiile pentru functionarea corespunzatoare a Aplicatiei si Functionalitatile Aplicatiei.

DEFINITII

Termenii folositi in continuare vor avea urmatorul inteles:

  • CLIENT – Orice persoana juridica sau fizica cu capacitate de exercitiu deplina care acceseaza Aplicatia fiind interesata de serviciile oferite de Transportatori;
  • TRANSPORTATOR – Orice persoana juridica sau persoana fizica autorizata avand ca obiect de activitate servicii anexe pentru transporturi terestre, respectiv servicii de remorcare si asistenta pe sosele, ce isi creeaza cont pe Aplicatie, propunand ofertele de transport si urmarind incheierea de contracte de transport cu Clientii prin intermediul Aplicatiei.
  • ATLAS APPS  – AutoLift, persoana juridica infiintata si functionand in confirmitate cu legea romana, cu sediul in str. Victoriei, nr 36, Cladirea C1, Ap 3, Azuga, Prahova, România, cu nr. de ordine in Registrul Comertului J29/353/1997, Cod Unic de Inregistrare 9408578 cont IBAN: RO34RZBR0000060000130246 , deschis la Raiffesen Bank Azuga;
  • CERERE DE TRANSPORT – solicitarea efectuata de catre Client prin care acesta cere o oferta de transport din partea Transportatorilor;
  • CONT – modalitatea de inregistrare a Transportatorilor / Clientilor in cadrul Aplicatiei, modalitate prin care acestia isi pot prezenta ofertele, respectiv cererile de transport.
  • APLICATIE – platforma informatica AUTOLIFT prin intermediul careia sunt puse in legatura cererea si oferta pentru servicii de transport;

Titlurile din cuprinsul acestor Termeni si Conditii sunt inserate doar in scop orientativ si nu vor afecta in vreun fel interpretarea prevederilor din cuprinsul acesteia.

Termenii din cadrul prezentelor Termeni si Conditii au semnificatiile definite mai sus. Orice referinta la numarul singular include, de asemenea, o referinta la numarul plural si viceversa; orice referire la genul masculin va include, de asemenea, o referire la genul feminin si / sau neutru si viceversa.

SCOPUL APLICATIEI

Scopul Aplicatiei este intermedierea de servicii de transport intre Clienti si Transportatori. Orice utilizare a Aplicatiei in alte scopuri nu este permisa, iar Atlas Apps  nu va fi raspunzator pentru niciun prejudiciu cauzat prin utilizarea Aplicatiei in alte scopuri.

Serviciile de transport care sunt intermediate prin Aplicatie se refera la servicii de transport in regim de asistent rutiera si tractari auto, asa cum acestea sunt reglementate de lege.

CONDITII PENTRU FUNCTIONAREA CORESPUZATOARE A APLICATIEI

Aplicatia functioneaza pe orice tip de dispozitiv (telefon sau tableta) cu sistem de operare Android, IOS, si care indeplineste urmatoarele conditii:

  • Dispozitivul are chipset GPS;
  • Dispozitivul are toate optiunile specifice functionarii optime active, respectiv:
    1. optiunea GPS activata;
    2. toate serviciile de localizare activate;
    3. optiunea date mobile activata.

Pentru a beneficia de toate functionalitatile Aplicatiei va rugam sa contactati departamentul tehnic, la adresa contact@autolift.ro pentru a verifica daca dispozitivul dumneavoastra intruneste specificatiile tehnice necesare unei functionari optime a aplicatiei.

Aplicatia este compatibila cu oricare dintre retelele de telefonie mobila cu conexiune de date mobile 3G sau 4G.

Clientii care doresc sa foloseasca Aplicatia urmeaza sa isi creeze un Cont pe Aplicatie, furnizand urmatoarele informatii personale, supunandu-se termenilor din  POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

  1. Datele de identificare ale Clientului, conforme cu realitatea;
  2. Datele de contact ale Clientului, astfel cum sunt solicitate de Aplicatie;
  3. Alte informatii solicitate cu ocazia inregistrarii Contului.

Nu sunt permise:

  • incercarea de a interveni, prin orice mijloace, in continutul acestui site, stergerea sau modificarea prin orice mijloace a materialelor si informatiilor livrate, sau incercarea de a actiona in acest scop;
  • incercarea de a testa sau a scana vulnerabilitatea oricarui sistem din reteaua Atlas Apps  accesarea oricaror servere sau servicii din reteaua Atlas Apps  care nu sunt publice, fara autorizarea prealabila a Atlas Apps ;
  • incercarea de a interveni in functionarea serverelor de hosting sau in reteaua Atlas Apps  prin orice mijloace, inclusiv atacarea acestora prin ”flooding” sau ”DOS”;
  • folosirea oricaror adrese de e-mail publicate prin intermediul site-ului pentru distribuirea lor pe liste de mailing sau pentru trimiterea de emailuri comerciale (“spamming”) sau pentru orice alt scop in afara de trimiterea de emailuri personale justificate, fara acordul scris al posesorilor acestor adrese.

Nerespectarea oricareia dintre aceste reguli atrage dupa sine raspunderea civila, penala sau contraventionala, dupa caz. Atlas Apps  va investiga faptele care implica asemenea incalcari, cooperand cu autoritatile pentru prevenirea sau impiedicarea unor astfel de incalcari.

FUNCTIONALITATILE APLICATIEI

Aplicatia va permite identificarea soferilor de transport autorisme apartinand uneai sau a mai multor companii de ce ofere servicii de transport si tractare auto. Clientul avand posibilitatea sa aleaga in functie de diverse criterii: rating sofer de transportsau companie, tariful si timpul de asteptare etc. Pentru a contracta o cursa cu un Transportator, Clientul va parcurge urmatorii pasi:

  1. deschide Aplicatia;
  2. introduce adresa locului unde se afla sau selecteaza optiunea de identificare prin Aplicatie a adresei exacte;
  3. introduce adresa destinatiei cursei;
  4. selecteaza optiunea de cautare a unor soferi disponibili;
  5. Aplicatia arata soferii care si-au exprimat disponibilitatea pentru contractarea cursei (impreuna cu modalitatea de transport aferenta) aflati in apropiere, tariful acestora si timpul estimat de asteptare pana la sosire;
  6. Clientul este notificat cand cererea lui a fost acceptata de un prestator, avand la dispozitie prin Aplicatie informatii referitoare la: modalitatea de transport, tariful practicat (pe baza caruia se calculeaza contravaloarea cursei), informatii despre sofer , informatii despre autovehicul (numar de inmatriculare);
  7. plasarea de catre Client a ofertei echivaleaza cu acordul pentru incheierea unui contract intre Client si Transportator avand ca obiect prestarea de servicii de transport, in conditiile stabilite de Transportator;
  8. Clientul asteapta sosirea masinii in timpul indicat si efectuarea cursei.

Aplicatia va mai pune la dispozitia Clientului si urmatoarele functii: posibilitatea platii cu cardul a contravalorii curselor prin intermediul Aplicatiei, comunicarea cu soferul prin chat sau prin numarul de telefon, alegerea soferului in functie notele acordate de alti Clienti, selectarea diverselor optiuni legate de masina ( probleme la sistemul de rulare, usi blocate, probleme la cutia de viteza, probleme la sistemul de directie.) si posibilitatea de a acorda o nota soferului sau de a face sugestii si reclamatii prin intermediul Aplicatiei. In ceea ce priveste reclamatiile cu privire la Serviciile intermediate prin Aplicatie, Atlas Apps  poate transmite aceste reclamatii catre Transportator.

In ceea ce priveste posibilitatea platii cu cardul prin intermediul Aplicatiei, se vor retine comisioanele agreate cu procesatorul de plati.

DREPTURILE SI OBLIGATIILE ATLAS APPS

Atlas Apps  se obliga sa publice toate Cererile de Transport transmise de Clienti prin intermediul Aplicatiei, care sunt conforme cu prevederile / conditiile impuse prin prezentele Termeni si Conditii.

Atlas Apps  se obliga sa remedieze in cel mai scurt timp posibil eventualele disfunctionalitati reclamate legate de functionarea Aplicatiei sau eventuale neconcordante intre datele furnizate in Cererea de Transport de catre Client si datele publicate pe Aplicatie de catre Atlas Apps .

Atlas Apps  isi rezerva dreptul de a modifica sau de a actualiza oricand unilateral Termenii si Conditiile, notificand modificarea respectiva inaintea utilizarii Aplicatiei de catre Client. Termenii si Conditiile pot fi accesate oricand in sectiunea Termeni si Conditii din Aplicatie. Daca Clientul nu este de acord cu modificarea Termenilor si Conditiilor, nu va mai putea utiliza Aplicatia.

Atlas Apps  poate schimba in orice moment continutul si conditiile de folosire a Aplicatiei. Modificarile devin valabile in momentul in care au fost facute publice prin intermediul Aplicatiei.

DREPTURILE SI OBLIGATIILE CLIENTULUI

Clientul are dreptul de a beneficia de Aplicatie atat timp cat nu incalca prevederile Termenilor si Conditiilor. In continuare, Clientul isi asuma respectarea urmatoarelor obligatii si are urmatoarele drepturi:

Contractarea serviciilor de transport prin Aplicatie. Cererea de Transport inaintata de Client trebuie sa fie ferma si corecta. Acest lucru inseamna ca Cererea de Transport trebuie sa cuprinda locatia reala a autorismului care urmeaza sa fie transportat. Clientul este direct responsabil pentru neducerea la indeplinire de catre Transportatori a serviciilor de transport din culpa Clientului, incluzand dar fara a se limita la, mentionarea eronata a adresei de unde Clientul doreste sa inceapa cursa.

Petntru functionarea in conditii normale a Aplicatiei si pentru asigurarea unui mediu eficient de intermediere a serviciilor de transport, pentru cazuri justificate de conduita Clientului, Atlas Apps  isi rezerva dreptul de suspendare a Contului Clientului pe o perioada de 24 ore.

Executarea serviciilor de Transportatori. Desi Atlas Apps  nu este prestator de servicii de transport, Clientul are dreptul de a raporta orice neregula cu privire la prestarea serviciului de transport catre Atlas Apps . In acest caz, Atlas Apps  poate aplica sanctiuni de suspendare a Conturilor Tranportatorilor, de excludere a soferilor din Aplicatie sau de incetare a relatiilor contractuale cu Compania de care apartine- De asemenea, in cazul raportarii conduitei necorespunzatoare a soferilor, Atlas Apps  va transmite raportarile primite catre  Compania -Transportator de care apartine.

Plata serviciilor de transport. Utilizarea Aplicatiei este gratuita pentru Clienti. Acest lucru nu va afecta insa obligatia Clientului de a plati tarifele cursei Transportatorului, gratuitatea referindu-se doar la utilizarea de catre Client a Aplicatiei. Beneficiarul are dreptul sa efectueze plata contravalorii curselor prin numerar,  sau cardul prin intermediul Aplicatiei.

Altele. Atlas Apps  nu este responsabila pentru verificarea si valabilitatea autorizatiile / avizele / permisele / atestatele / licentele necesare in baza legii pentru prestarea serviciilor de transport autoturimse.  Aceste obligatii ii revin Transportatorului.

Clientul are dreptul de a beneficia de asistenta si suport din partea Atlas Apps , prin posibilitatea accesarii departamentului de relatii cu Clientii Atlas Apps , la datele de contact identificate in Aplicatie. Subliniem că este dreptul Clientului de a se adresa și/sau direct transportatorului autorizat.

Clientul se poate retrage oricand din prezentul contract prin stergerea contului si dezinstalarea aplicatiei fara plata vreunei sume de bani. Retragerea din acest contract va atrage imposibilitatea utilizarii Aplicatiei de catre Client. Ulterior crearii Contului, utilizarea Aplicatiei echivaleaza cu acceptarea Termenilor si Conditiilor in forma existenta la momentul Anuntului.

PROPRIETATE INTELECTUALA

Intregul continut al Aplicatiei, incluzand, dar fara a se limita la texte, imagini, grafice, programe pentru calculator, precum si orice alte date si aplicatii, sunt proprietatea Atlas Apps  si/sau a partenerilor sai, fiind protejate conform Legii nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe cu modificarile ulterioare, precum si tuturor celorlalte legi, inclusiv dar fara a se limita la legile aplicabile privind drepturile de proprietate intelectuala si industriala.

Atlas Apps  acorda Clientului un drept de utilizare al Aplicatiei neexclusiv si temporar pe perioada in care Clientul isi mentine Contul activ.

CONFIDENTIALITATE

Prezentele Termeni si Conditii se completeaza cu Politica de Confidentialitate aflata pe site-ul www.autolift.ro si in cadrul Aplicatiei la sectiunea „Politica de Confidentialitate” din cuprinsul meniului lateral al Aplicatiei. Recomandăm Clientului a consulta si propria politică de confidențialitate a prestatorilor de servicii de transport.

LIMITAREA RASPUNDERII

Serviciul de transport va fi prestat in baza termenilor si conditiilor fiecarui Transportator si in baza legislatiei aplicabile. Atlas Apps  nu este raspunzator pentru modalitatea sau calitatea prestarii Serviciilor, aceasta raspundere fiind a Transportatorilor, in calitate de prestatori ai Serviciilor. De asemenea, orice obligatie legala a Transportatorului fata de Client va ramane in sarcina Transportatorului. Pentru evitarea oricarui dubiu, Atlas Apps  nu se substituie Transportatorului si nu presteaza Servicii pentru Clienti. Atlas Apps  incurajeaza ca  toti Transportatorii inscrisi in Aplicatie sa  detina autorizatiile solicitate de legislatia privind transportul de autorisme si efectuarea acestor servicii de asistenta rutiera.  Daca se dovedeste ca Transportatorul nu ar fi detinut autorizatiile cerute de lege la momentul contractarii si/sau prestarii cursei, Clientul poate solicita exclusiv Transportatorului acoperirea oricarui prejudiciu creat.

In ceea ce priveste transmiterea unui exemplar de contract pentru prestarea Serviciilor de transport si tractare auto , obligatia de a transmite documentele justificative fiscale catre Client (i.e. bon client, factura pentru Servicii), aceste obligatii auxiliare Serviciilor apartin exclusiv Transportatorilor si/sau a soferilor, acestia avand raspunderea pentru indeplinirea acestor obligatii. Cu toate acestea, toate comenzile efectute  si tarfiele percepute  vor putea fi accesate de catre Client prin intermediul Aplicatiei.

Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor Contului (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

Atlas Apps  nu poate fi tinut responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Atlas Apps  a oricareia din obligatiile sale conform prezentelor Termeni si Conditii.

Atlas Apps  nu este responsabil pentru daune in caz de forta majora (cutremur, incedii etc).

LEGEA APLICABILA. LITIGII

Dispozitiile prezentelor Termeni si Conditii sunt guvernate si se supun dispozitiilor legale romane in vigoare.

Clientii ce urmeaza sa foloseasca Aplicatia vor incerca stingerea pe cale amiabila o oricaror dispute aparute ca urmare a utilizarii Aplicatiei.

Orice litigiu aparut in legatura cu Termenii si Conditiile Aplicatiei va putea fi solutionat de instantele competente..

DISPOZITII FINALE

Clientul accepta prin prezenta in mod expres prevederile sectiunilor „Drepturile si Obligatiile Clientului” si „Limitarea raspunderii” de mai sus.

Clientul accepta acesti Termeni si Conditii, prin bifarea casutei corespunzatoare din Aplicatie si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

————————————————————————-

TERMENI ȘI CONDIȚII PENTRU TRANSPORTATORI

ATLAS APPS SRL – AUTOLIFT.RO

Ultima actualizare: 10 Martie, 2022

1. INTRODUCERE

Acești termeni și condiții (“Termeni și Condiții pentru Transportatori”) constituie acordul legal dintre dumneavoastră, în calitate de Transportator, și ATLAS APPS SRL (“ATLAS APPS”), administratorul platformei AUTOLIFT. Vă rugăm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții înainte de utilizarea în orice mod a aplicației informatice AutoLift pentru Transportatori (“Aplicația”).

Pentru a utiliza Aplicația în calitate de Transportator este necesar acordul dumneavoastră cu privire la acești termeni și condiții. Înregistrarea unui cont pe Aplicație și/sau folosirea serviciilor de intermediere oferite de Aplicație și/sau acceptarea oricărei comenzi de transport prin intermediul Aplicației reprezintă acceptarea acestor Termeni și Condiții pentru Transportatori.

Prin acordul dumneavoastră referitor la acești Termeni și Condiții pentru Transportatori, dumneavoastră declarați și garantați că sunteți o societate înmatriculată și funcționând în conformitate cu legile din România sau o persoană fizică autorizată, iar reprezentanții dumneavoastră sunt în mod valabil autorizați să exprime acordul dumneavoastră cu privire la accesarea, vizitarea sau utilizarea în orice alt mod a Aplicației.

2. DEFINIȚII

Termenii folosiți în continuare vor avea următorul înțeles:

  • CLIENT – Orice persoană juridică sau fizică cu capacitate de exercițiu deplină care accesează Aplicația fiind interesată de serviciile oferite de Transportatori;
  • TRANSPORTATOR – Orice persoană juridică sau persoană fizică autorizată având ca obiect de activitate servicii anexe pentru transporturi terestre, respectiv servicii de remorcare și asistență pe șosele, ce își creează cont pe Aplicație, propunând ofertele de transport și urmărind încheierea de contracte de transport cu Clienții prin intermediul Aplicației.
  • ATLAS APPS – Compania care operează platforma AutoLift, persoană juridică înființată și funcționând în conformitate cu legea română, cu sediul în str. Florilor, nr.37, Azuga, Prahova, România, cu nr. de ordine în Registrul Comerțului J29/353/1997, Cod Unic de Înregistrare 9408578;
  • CERERE DE TRANSPORT – solicitarea efectuată de către Client prin care acesta cere o ofertă de transport din partea Transportatorilor;
  • CONT – modalitatea de înregistrare a Transportatorilor în cadrul Aplicației, modalitate prin care aceștia își pot prezenta ofertele de transport;
  • APLICAȚIE – platforma informatică AUTOLIFT prin intermediul căreia sunt puse în legătură cererea și oferta pentru servicii de transport;
  • COMISION – suma datorată de Transportator către ATLAS APPS pentru fiecare serviciu de transport realizat prin intermediul Aplicației, conform anexei referitoare la comisioane;
  • CONTRACT DE TRANSPORT – Contractul încheiat între Client și Transportator prin intermediul Aplicației;
  • SERVICII DE TRACTARE – Servicii de asistență rutieră și/sau tractare auto prestate de Transportator pentru Client;

3. SCOPUL APLICAȚIEI

Scopul Aplicației este intermedierea de servicii de transport între Clienți și Transportatori. Orice utilizare a Aplicației în alte scopuri nu este permisă, iar Atlas Apps nu va fi răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat prin utilizarea Aplicației în alte scopuri.

Serviciile de transport care sunt intermediate prin Aplicație se referă la servicii de transport în regim de asistență rutieră și tractări auto, așa cum acestea sunt reglementate de lege.

4. ÎNREGISTRAREA ȘI UTILIZAREA CONTULUI DE TRANSPORTATOR

4.1 Condiții pentru înregistrare

Pentru a utiliza Aplicația, Transportatorul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

a) Să fie o societate înmatriculată legal în România sau o persoană fizică autorizată; b) Să dețină toate autorizațiile, avizele și licențele necesare pentru prestarea serviciilor de tractare și asistență rutieră conform legislației în vigoare; c) Să dețină asigurare de răspundere civilă pentru activitatea desfășurată; d) Să dispună de vehicule adecvate pentru serviciile de tractare și asistență rutieră, în conformitate cu normele legale; e) Șoferii/operatorii Transportatorului să dețină permise de conducere valabile pentru categoriile corespunzătoare vehiculelor utilizate; f) Să respecte toate cerințele legale privind siguranța rutieră și protecția mediului.

4.2 Procesul de înregistrare

Pentru a se înregistra în Aplicație, Transportatorul va furniza următoarele informații și documente:

a) Denumirea completă a societății/PFA și datele de identificare fiscală; b) Adresa sediului social și, dacă este cazul, a punctelor de lucru; c) Datele de contact ale reprezentantului legal și/sau ale persoanei desemnate pentru relația cu ATLAS APPS; d) Copii ale autorizațiilor, avizelor și licențelor necesare pentru prestarea serviciilor; e) Detalii despre vehiculele utilizate pentru tractare (număr de înmatriculare, marcă, model, capacitate, etc.); f) Informații despre șoferi/operatori (nume, date de contact, copii ale permiselor de conducere); g) Dovada existenței asigurării de răspundere civilă; h) Contul bancar pentru efectuarea plăților.

ATLAS APPS își rezervă dreptul de a solicita documente și informații suplimentare în vederea verificării și validării Transportatorului.

4.3 Obligații privind actualizarea informațiilor

Transportatorul se obligă să actualizeze prompt informațiile furnizate în cazul oricăror modificări, în special cele referitoare la:

  • Modificări ale datelor de identificare;
  • Schimbări ale statutului juridic;
  • Actualizări ale autorizațiilor și licențelor;
  • Modificări ale flotei de vehicule;
  • Schimbări în echipa de șoferi/operatori.

4.4 Validarea contului

După furnizarea tuturor informațiilor și documentelor solicitate, ATLAS APPS va analiza cererea de înregistrare și va valida contul Transportatorului în termen de maximum 5 zile lucrătoare, dacă sunt îndeplinite toate condițiile.

ATLAS APPS își rezervă dreptul de a refuza înregistrarea sau de a suspenda/șterge contul Transportatorului în cazul în care acesta nu îndeplinește condițiile necesare sau furnizează informații false sau incomplete.

5. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE TRANSPORTATORULUI

5.1 Drepturile Transportatorului

Transportatorul are următoarele drepturi:

a) Să primească toate Cererile de Transport relevante pentru zona sa de operare; b) Să accepte sau să refuze Cererile de Transport primite prin intermediul Aplicației; c) Să stabilească propriile tarife pentru serviciile oferite, în conformitate cu politica de prețuri comunicată ATLAS APPS; d) Să primească plata pentru serviciile prestate, conform modalităților agreate; e) Să solicite asistență și suport din partea ATLAS APPS în legătură cu funcționarea Aplicației; f) Să aibă acces la istoricul comenzilor și plăților prin intermediul Aplicației.

5.2 Obligațiile Transportatorului

Transportatorul are următoarele obligații:

a) Să respecte toate legile și reglementările în vigoare privind transportul rutier, asistența rutieră și tractarea vehiculelor; b) Să mențină valabile toate autorizațiile, avizele și licențele necesare pentru prestarea serviciilor; c) Să mențină vehiculele utilizate în stare bună de funcționare și să respecte toate normele de siguranță; d) Să asigure că șoferii/operatorii săi:

  • Dețin permise de conducere valabile pentru categoriile corespunzătoare;
  • Au calificările necesare pentru prestarea serviciilor;
  • Respectă regulile de circulație și normele de siguranță;
  • Tratează Clienții cu respect și profesionalism;
  • Respectă programul și termenele comunicate Clienților; e) Să respecte tarifele comunicate prin Aplicație; f) Să emită documente fiscale (bon fiscal/factură) pentru fiecare serviciu prestat; g) Să plătească Comisionul datorat ATLAS APPS pentru fiecare comandă finalizată prin intermediul Aplicației; h) Să răspundă prompt la Cererile de Transport primite prin Aplicație; i) Să efectueze serviciile de transport cu promptitudine și profesionalism; j) Să respecte confidențialitatea datelor Clienților; k) Să trateze cu maximă responsabilitate vehiculele Clienților; l) Să informeze ATLAS APPS despre orice incident sau problemă apărută în legătură cu serviciile prestate; m) Să nu folosească Aplicația pentru a atrage Clienți în afara platformei; n) Să nu prejudicieze în niciun fel imaginea și reputația ATLAS APPS.

6. PROCESUL DE INTERMEDIERE ȘI PRESTARE A SERVICIILOR

6.1 Primirea și acceptarea Cererilor de Transport

a) Transportatorul va primi Cererile de Transport relevante pentru zona sa de operare prin intermediul Aplicației; b) Transportatorul are posibilitatea de a accepta sau refuza Cererea de Transport în intervalul de timp specificat în Aplicație; c) Acceptarea Cererii de Transport constituie un angajament ferm din partea Transportatorului de a presta serviciul respectiv în condițiile comunicate Clientului prin Aplicație; d) În cazul acceptării Cererii de Transport, Transportatorul va avea acces la datele necesare pentru efectuarea transportului (locația Clientului, destinația, detalii despre vehicul, etc.); e) Transportatorul va confirma timpii estimați de sosire la locația Clientului.

6.2 Executarea Contractului de Transport

a) Transportatorul se va prezenta la locația Clientului în timpul comunicat prin Aplicație; b) Înainte de începerea transportului, Transportatorul va verifica starea vehiculului Clientului și va informa Clientul despre orice daună sau problemă constatată; c) Transportatorul va efectua transportul în condiții de siguranță, respectând toate normele legale aplicabile; d) La finalizarea transportului, Transportatorul va solicita confirmarea Clientului prin intermediul Aplicației; e) Transportatorul va emite documentele fiscale necesare conform legislației în vigoare.

6.3 Anularea Cererilor de Transport

a) În cazul în care Transportatorul nu mai poate onora o Cerere de Transport acceptată, va anunța imediat acest lucru prin intermediul Aplicației, menționând motivul anulării; b) Anulările repetate sau nejustificate pot conduce la penalități sau la suspendarea contului Transportatorului; c) În cazul anulării unei comenzi de către Client, Transportatorul va fi notificat prin intermediul Aplicației.

7. SISTEMUL DE PLĂȚI ȘI COMISIOANE

7.1 Tarifele Transportatorului

a) Transportatorul are dreptul de a-și stabili propriile tarife pentru serviciile oferite; b) Tarifele vor fi comunicate ATLAS APPS și vor fi vizibile pentru Clienți prin intermediul Aplicației; c) Orice modificare a tarifelor va fi comunicată ATLAS APPS cu cel puțin 24 de ore înainte de aplicare.

7.2 Comisionul ATLAS APPS

a) Pentru fiecare comandă finalizată prin intermediul Aplicației, Transportatorul va plăti ATLAS APPS un comision calculat ca procent din valoarea serviciului prestat; b) Procentul de comision este specificat în Anexa la prezentul contract și poate fi modificat de ATLAS APPS cu o notificare prealabilă de 30 de zile; c) ATLAS APPS va emite lunar o factură pentru comisioanele datorate de Transportator; d) Transportatorul se obligă să plătească factura în termen de 15 zile de la emitere, prin transfer bancar în contul indicat de ATLAS APPS.

7.3 Modalități de plată

a) Plata serviciilor de transport poate fi efectuată de către Clienți prin următoarele modalități:

  • Direct către Transportator, în numerar;
  • Prin intermediul Aplicației, cu cardul bancar; b) În cazul plăților efectuate prin Aplicație, ATLAS APPS va transfera sumele datorate Transportatorului (mai puțin comisionul) în contul bancar al acestuia în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la încasare.

7.4 Penalități

a) Pentru neplata la timp a comisioanelor datorate, Transportatorul va plăti penalități de întârziere în cuantum de 0,1% pe zi de întârziere; b) Întârzierea plății cu mai mult de 30 de zile poate conduce la suspendarea contului Transportatorului până la achitarea integrală a sumelor datorate.

8. EVALUAREA PERFORMANȚEI TRANSPORTATORULUI

8.1 Sistemul de rating

a) Clienții au posibilitatea de a evalua serviciile Transportatorului prin intermediul Aplicației, acordând un punctaj de la 1 la 5 stele; b) Transportatorul va avea acces la evaluările primite și la comentariile Clienților; c) Ratingul mediu al Transportatorului va fi vizibil pentru Clienți în Aplicație.

8.2 Consecințele evaluărilor negative

a) Un rating mediu sub 3,5 stele pentru o perioadă de 30 de zile consecutive poate conduce la o avertizare din partea ATLAS APPS; b) Persistența unui rating scăzut sau primirea repetată de reclamații grave poate conduce la suspendarea temporară sau permanentă a contului Transportatorului.

8.3 Reclamații și dispute

a) Reclamațiile primite de la Clienți vor fi transmise Transportatorului pentru clarificare și rezolvare; b) Transportatorul se obligă să răspundă la reclamații în termen de maximum 48 de ore; c) În cazul disputelor între Transportatori și Clienți, ATLAS APPS poate acționa ca mediator, fără a avea însă obligația de a soluționa disputa.

9. SUSPENDAREA ȘI ÎNCETAREA COLABORĂRII

9.1 Suspendarea contului Transportatorului

ATLAS APPS poate suspenda temporar contul Transportatorului în următoarele situații: a) Nerespectarea obligațiilor prevăzute în prezentul document; b) Rating scăzut persistent sau reclamații grave și repetate din partea Clienților; c) Întârzieri la plata comisioanelor datorate; d) Suspendarea sau expirarea autorizațiilor, avizelor sau licențelor necesare; e) Suspiciunea de fraudă sau comportament necorespunzător; f) La cererea expresă a Transportatorului.

9.2 Încetarea colaborării

Colaborarea între ATLAS APPS și Transportator poate înceta în următoarele situații: a) Prin acordul părților; b) Prin denunțare unilaterală din partea oricăreia dintre părți, cu un preaviz de 30 de zile; c) Prin reziliere, în cazul încălcării grave sau repetate a obligațiilor contractuale; d) În caz de insolvență, faliment sau încetare a activității oricăreia dintre părți; e) În cazul retragerii definitive a autorizațiilor necesare pentru prestarea serviciilor.

9.3 Consecințele încetării colaborării

În cazul încetării colaborării: a) Contul Transportatorului va fi dezactivat; b) Transportatorul nu va mai primi Cereri de Transport prin intermediul Aplicației; c) Transportatorul va achita toate sumele datorate către ATLAS APPS în termen de 15 zile de la încetarea colaborării; d) Transportatorul va returna orice materiale, echipamente sau documente primite de la ATLAS APPS.

10. CONFIDENȚIALITATE ȘI PROTECȚIA DATELOR

10.1 Confidențialitate

a) Transportatorul se obligă să păstreze confidențialitatea tuturor informațiilor și datelor la care are acces prin intermediul Aplicației; b) Transportatorul nu va divulga terților informații confidențiale referitoare la ATLAS APPS, Aplicație sau Clienți; c) Obligația de confidențialitate se menține și după încetarea colaborării între părți.

10.2 Protecția datelor personale

a) Transportatorul se obligă să respecte toate legile și reglementările aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, inclusiv Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR); b) Transportatorul va procesa datele personale ale Clienților doar în scopul prestării serviciilor de transport și în conformitate cu instrucțiunile ATLAS APPS; c) Transportatorul va implementa măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea datelor personale; d) Transportatorul va notifica imediat ATLAS APPS în cazul oricărui incident de securitate care implică date personale ale Clienților.

11. RĂSPUNDERE ȘI EXONERARE

11.1 Răspunderea Transportatorului

Transportatorul își asumă întreaga răspundere pentru: a) Calitatea și conformitatea serviciilor prestate; b) Respectarea legislației aplicabile în domeniul transportului rutier; c) Siguranța vehiculelor transportate; d) Daunele cauzate Clienților sau terților în cursul prestării serviciilor; e) Acțiunile sau omisiunile șoferilor/operatorilor săi.

11.2 Limitarea răspunderii ATLAS APPS

a) ATLAS APPS acționează exclusiv ca intermediar între Clienți și Transportatori și nu este răspunzător pentru calitatea serviciilor prestate de Transportatori; b) ATLAS APPS nu garantează un anumit volum de comenzi pentru Transportatori; c) ATLAS APPS nu este răspunzător pentru eventualele daune suferite de Transportator ca urmare a utilizării Aplicației, cu excepția cazurilor în care aceste daune sunt cauzate direct de defecțiuni ale Aplicației.

11.3 Forța majoră

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neîndeplinirea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neîndeplinire rezultă din cazuri de forță majoră, cum ar fi calamități naturale, acte ale autorităților publice, stare de urgență, război, greve sau alte evenimente care nu pot fi controlate de părțile contractante.

12. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

12.1 Drepturile ATLAS APPS

a) Aplicația, inclusiv numele, logo-ul, conținutul, codurile sursă, bazele de date și toate elementele conexe sunt proprietatea exclusivă a ATLAS APPS; b) Transportatorul primește doar un drept limitat, neexclusiv și netransferabil de a utiliza Aplicația în scopul prestării serviciilor de transport; c) Orice utilizare a elementelor de proprietate intelectuală ale ATLAS APPS în afara scopului acestui contract este strict interzisă fără acordul prealabil scris al ATLAS APPS.

12.2 Obligațiile Transportatorului

a) Transportatorul nu va copia, modifica, distribui sau crea opere derivate bazate pe Aplicație sau elementele sale; b) Transportatorul nu va încerca să acceseze codul sursă al Aplicației sau să efectueze operațiuni de inginerie inversă; c) Transportatorul nu va utiliza numele sau logo-ul ATLAS APPS/AUTOLIFT în materiale publicitare sau de marketing fără acordul prealabil scris al ATLAS APPS.

13. MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR

a) ATLAS APPS își rezervă dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și Condiții pentru Transportatori, notificând modificările cu cel puțin 15 zile înainte de intrarea lor în vigoare; b) Notificarea va fi transmisă prin intermediul Aplicației sau prin e-mail la adresa indicată de Transportator; c) Continuarea utilizării Aplicației după intrarea în vigoare a modificărilor constituie acceptarea acestora de către Transportator; d) În cazul în care Transportatorul nu acceptă noii termeni, acesta are dreptul de a înceta colaborarea cu ATLAS APPS fără penalități, notificând acest lucru în scris înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.

14. LEGEA APLICABILĂ ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR

a) Prezentul contract este guvernat de legea română; b) Orice dispute sau litigii apărute în legătură cu prezentul contract vor fi soluționate pe cale amiabilă; c) În cazul în care soluționarea pe cale amiabilă nu este posibilă, litigiile vor fi supuse soluționării instanțelor judecătorești competente din România.

15. DISPOZIȚII FINALE

a) Prezentul contract reprezintă întregul acord între părți și înlocuiește orice înțelegere sau acord anterior; b) Nulitatea sau inaplicabilitatea oricărei prevederi din prezentul contract nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi; c) Transportatorul nu poate transfera sau cesiona drepturile și obligațiile sale din prezentul contract fără acordul prealabil scris al ATLAS APPS; d) Orice notificare sau comunicare între părți se va face în scris, prin intermediul Aplicației, prin e-mail sau prin poștă/curier la adresele indicate.

ANEXĂ: COMISIOANE ȘI PLĂȚI

  1. Comisionul standard perceput de ATLAS APPS pentru serviciile de intermediere este de 15% din valoarea fiecărei comenzi finalizate prin intermediul Aplicației.
  2. Termene de plată:
    • Pentru plățile efectuate de Clienți direct către Transportator: comisionul va fi facturat lunar și plătit de Transportator în termen de 15 zile de la emiterea facturii.
    • Pentru plățile efectuate de Clienți prin Aplicație: ATLAS APPS va transfera sumele datorate Transportatorului (mai puțin comisionul) în termen de 10 zile lucrătoare.
  3. Penalități de întârziere: 0,1% pe zi din suma datorată.
  4. Taxe și comisioane bancare:
    • Comisioanele percepute de băncile sau procesatorii de plăți pentru transferurile către contul Transportatorului sunt suportate de către Transportator.
    • În cazul plăților cu cardul prin intermediul Aplicației, comisioanele procesatorului de plăți sunt suportate de ATLAS APPS.
  5. Promoții și bonusuri:
    • ATLAS APPS poate oferi periodic promoții sau bonusuri Transportatorilor, în funcție de performanța acestora sau de campaniile de marketing.
    • Condițiile specifice ale promoțiilor vor fi comunicate separat.
  6. Raportare financiară:
    • Transportatorul va avea acces în Aplicație la un raport detaliat al comenzilor și plăților.
    • Raportul va include informații despre: comenzi finalizate, valoarea acestora, comisioanele percepute, sumele transferate.

Prin utilizarea Aplicației, Transportatorul confirmă că a citit, a înțeles și acceptă prezentul contract și anexele sale.